Sada pro testování těsnosti hlavy válců 10 ml

Kód: AM02779
Neohodnoceno
Značka: AMiO
127 Kč 104,96 Kč bez DPH
Skladem
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

Sada pro testování těsnosti hlavy válců 10 ml

Tester byl navržen tak, aby eliminoval podezření na poškození těsnění hlavy a samotné hlavy u benzinových, naftových a kapalinou chlazených vozidel na LPG. 

Reakční kapalina se změní na žlutou nebo zelenou, když těsnění uniká a CO2 vstupuje do chladicího systému.

Princip činnosti přístroje je založen na měření koncentrace CO2 – v případě zvýšené koncentrace reaguje reakční kapalina s CO2 a mění svou barvu.

 Set obsahuje: 

  • 10 ml CO2 reakční tekutiny (stačí na 5 testů)
  • Kónický univerzální adaptér 25mm-55mm
  • Měřicí trubice

 Černý měřící adaptér (25mm-55mm) umožňuje kontrolovat 6x více různých průměrů náplně chladicí kapaliny než v testerech s jedním bílým adaptérem. Umožňuje vám mimo jiné kontrolovat osobní auta, nákladní auta, traktory, bagry, motocykly, vysokozdvižné vozíky.

 Adaptér je vyroben ze speciální směsi kaučuku odolné vůči vysokým teplotám a vhodně měkký díky čemuž těsně přiléhá k plniči a trubce testeru, což zaručuje 100% těsnost během testu.

 Pokyny pro test:

  1. Naplňte přístroj reakční tekutinou po úroveň mezi komorami (přibližně 2 ml).
  2. Připojte tester k otvoru expanzní nádoby nebo chladiče.
  3. Nastartujte motor, nechte jej běžet při vysokých otáčkách, abyste dosáhli vyššího spalovacího tlaku.
  4. Nechte motor mírně běžet při zvýšených otáčkách a sledujte chování reakční kapaliny
  5. Změna barvy reakční kapaliny na žlutou nebo zelenou během několika minut od testu indikuje poškozené těsnění hlavy nebo poškození samotné hlavy.
  6. Po dokončení testů přístroj opatrně rozeberte.

 Výsledky testu: 

  1. Změna barvy z modré na zelenou v dieselovém motoru – indikuje poškození těsnění hlavy nebo hlavy samotné.
  2. Změna barvy z modré na žlutou v benzinovém/LPG motoru - indikuje poškození těsnění hlavy nebo hlavy samotné.
  3. Modrá reakční kapalina – v systému nebyl zjištěn žádný CO2.

 Bezpečnostní informace: 

  • Při zkoušce nádržky chladiče je nutno dbát zvýšené opatrnosti při odšroubování uzávěru na teplém motoru a při samotné zkoušce - nebezpečí popálení!
  • Během testu nedovolte, aby se chladicí kapalina smíchala s reakční kapalinou - Test může být nesprávný!
  • Uchovávejte mimo dosah dětí, po testu si důkladně umyjte ruce!